درخواست بازبینی اوراق امتحانی

درخواست بازبینی اوراق امتحانی

فرمی برای شرکت‌کنندگانی در نظر گرفته شده است که معتقد هستند در نمرهٔ آن‌ها اشتباهی رخ داده، در صورت رفع آن اشتباه، در بین رتبه‌های برتر خواهند بود. لذا پیش از پر کردن درخواست، به نکات زیر دقت داشته باشید:

1️⃣ حداقل نمره برای کسب خط‌کش برنز در سطح‌های مختلف به شرح زیر است:
? کف نمرهٔ مورد نیاز برای کسب مدال برنز در سطح مقدماتی: ۱۱ نمره از ۴۰ نمرهٔ کل.
? کف نمرهٔ مورد نیاز برای کسب مدال برنز در سطح متوسط: ۱۴ نمره از ۴۰ نمرهٔ کل.
? کف نمرهٔ مورد نیاز برای کسب مدال برنز در سطح پیشرفته: ۲۲ نمره از ۴۰ نمرهٔ کل.
لذا در صورتی که نمرهٔ مدنظر شما در صورت بازبینی و تغییر نمره، به این اعداد نمی‌رسد، از پر کردن این فرم خودداری فرمایید.

2️⃣ در درخواست خود باید به طور کامل دلیل این که چرا معتقد هستید نمرهٔ شما نیاز به تغییردارد را ذکر کنید. دفترچهٔ مسائل و راه حل‌های آزمون در وب‌سایت و کانال تگرامی رویداد قرار دارد؛ پیش از پر کردن این فرم، از راه حل درست سؤال مدنظرتان مطلع شوید. اگر دلیلی که در این فرم می‌نویسید پایهٔ استواری نداشته باشد، درخواست شما بررسی نخواهد شد. دلایل شما باید بر پایهٔ بارم‌بندی و ذکر کردن مواردی از بارم‌بندی که نمره‌ٔ آن‌ها لحاظ نشده، یا استدلال بابت این که راه حل جدیدی دارید به همراه توضیحی از آن راه حل باشد.

3️⃣ چند نکته از روند تصحیح را خدمتتان متذکر می‌شویم:
بارم‌بندی درنظر گرفته‌ شده برای نمره‌دهی به راه حل‌های آزمون، به طور یکسان در همگی کشورهای برگزارکنندهٔ المپیاد هندسه ابلاغ شده است و همگی شرکت‌کنندگان در سراسر جهان با بارم‌بندی مذکور ارزیابی می‌شوند.
هر برگهٔ امتحانی توسط ۲ الی ۴ نفر تصحیح شده است. تیم تصحیح به طور متمرکز در یک محل، به مدت سه روز به تصحیح اوراق پرداختند؛ در صورت مشاهدهٔ هر راه حلی که با راه‌ حل‌های درنظر گرفته شده در بارم‌بندی متفاوت بود، بارم‌بندی جایگزینی برای آن راه حل جدید در نظر گرفته می‌شد و به علت یکجا بودن تصحیح، همگی اوراق بر اساس یک بارم‌بندی واحد مورد تصحیح قرار می‌گرفتند.

4️⃣ مهلت ارسال درخواست‌های تجدید نظر تا ساعت ۲۳:۵۹ سه‌شنبه ۲ مهرماه می‌باشد. پس از آن به هیچ درخواستی رسیدگی نمی‌شود. در صورتی که درخواست شما مورد قبول باشد، از طریق ایمیلی که در فرم وارد کرده‌اید با شما تماس گرفته می‌شود.

? با درنظر گرفتن موارد بالا، در صورتی که قصد پر کردن فرم اعتراض را دارید، لینک آن در ادامه آورده شده است:

https://forms.gle/jjq4Ktfd6tBYB84L7

ترجمهٔ بارم‌بندی بین‌المللی مسائل آزمون نیز در اینجا قابل مشاهده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.